- Millised on teie juures kaevandusseadmete paigutamise tingimused ja maksumus?
Kaevandusseadmete paigutamise maksumus sõltub seadme tüübist ja algab 15 eurost. Paigutame seadmeid ühe päeva jooksul alates nende kättesaamisest ja eritingimusi ei sea - võite kohe alustada meie teenuste kasutamist.
- Millised võimsusparameetrid on igale seadmele ette nähtud ja millised on energia tarbimise tariifid?
Pakume igale seadmele paigutust võimsusega, mis ei ületa 3,6 kW. Energia tarbimise tariif määratakse vastavalt sõlmitud lepingule.
- Kuidas tagatakse kaevandusseadmete turvalisus?
Teie kaevandusseadmete turvalisus on meie juures paigutamisel meie prioriteet. Tagame ööpäevaringse valve kaamerate, magnet- ja jälgimissensorite ning personali füüsilise kohalolekuga.
- Millised on seadmete hoolduse ja tehnilise toe tingimused?
Seadmeid meilt ostes saate täisteenuse. Pakume garantiiremonti ja rikete kõrvaldamist. Vajadusel teostame seadmete puhastuse ja uuenduse. Kõik hooldustööd on garantiiperioodi jooksul tasuta.
- Milliseid kaevandusseadmeid te toetate?
Oleme valmis paigutama igat tüüpi kaevandusseadmeid, sealhulgas ASIC ja GPU-põhised kaevandusseadmed.
- Kuidas toimub registreerimine ja seadmete paigutamine?
Seadmete registreerimiseks ja paigutamiseks meie juurde peate võtma meiega ühendust telefonil +37258715871, e-posti teel
[email protected] või aadressil Vana-Tartu Maantee 79a, Peetri. Arutame paigutuse detaile ja vajadusel saame teie seadmed ise ära tuua või korraldada nende kohaletoimetamise kullerfirma kaudu.
- Kas on olemas piiranguid kaevandusfarma laiendamisele?
Meie juures ei ole kaevandusfarma laiendamise piiranguid. Võite paigutada nii palju seadmeid, kui vajate.
- Milliseid teenuseid pakute kaevandusseadmete töö optimeerimiseks?
Meil on laialdased kogemused kaevandusseadmetega ja võime pakkuda täielikku teenuste komplekti. See hõlmab seadmete seadistamist, nende töö jälgimist, tarkvara uuendamist ja igasugust muud tuge, mis võib olla vajalik teie kaevandusfarma optimaalseks tööks.
- Milliseid maksemeetodeid aktsepteerite?
Aktsepteerime sularaha, pangaülekannet ja krüptovaluutat. Millised on koostöö lõpetamise tingimused? Koostöö lõpetamise tingimused määratakse lepingus. Tavaliselt ei ole meil trahve ega sanktsioone.
- Kuidas ennetate seadmete seisakuid?
Seadmeid jälgitakse ööpäevaringselt. Seadme rikke korral toimuvad tegevused vastavalt lepingule. Kui seisaku põhjus on meie poolt, informeeritakse klienti ja probleem lahendatakse kiiresti. Tavaliselt pikki seisakuid ei esine.
- Kui tihti saan oma seadmete töö kohta aruandeid?
Saate aruandeid saada iga päev.